Vaihto & Palautus

Tuotteen palauttaminen

Tuotteillamme on 14 vrk:n palautusoikeus ja sitä varten meillä on Itellan asiakaspalautussopimus, jonka asiakaspalautusnumero on 625281. Mikäli vaatteita ostaessasi olet epävarma koon suhteen, pyydäthän meiltä tarkempia mittoja palautusten vähentämiseksi. Tuote tulee palauttaa samalla tavoin pakattuna, käyttämättömänä, pesemättömänä ja hintalaput alkuperäisesti kiinnitettynä. Tarkistamme palautuksena tulleiden tuotteiden kunnon ennen palautuksen hyvitystä asiakkaalle. Emme lunasta palautuslähetysten posti- tai bussiennakoita.

Palautusohje

  • Täytä huolellisesti tilauksesi mukana tullut asiakaspalautuslomake (tilausvahvistuksen kääntöpuolella)
  • Paketoi palautettavat tuotteet mahdollisimman pieneksi ja litteäksi koon salliessa mieluiten kirjemuotoon
  • Postissa kerro virkailijalle että kyseessä on asiakaspalautus. Pyydä lähetys asiakaspalautuskirjeenä aina jos se on maksimimittojen ja painon puitteissa mahdollista
  • Kirjeasiakaspalautuksen enimmäismitat kuten maksikirjeellä: pituus + leveys + paksuus enintään 90 cm, suurin pituus kuitenkin enintään 60 cm ja paino enintään 2 kg.
  • Pyydä kirjepalutuksesta postin virkailijalta kuitti. Emme vastaa kuljetuksessa kadonneista lähetyksistä, joista ei ole postin kuittia.
  • Palautus pakettina: kun palautettava lähetys on paketti (painaa yli 2 kg ja tai ylittää kirjepalautuksen mitat), pyydä postissa Asiakaspalautus 14 -osoitekortti, täytä ja liimaa lähtyksen päälle. Yksi osa kortista jää asiakkaalle kuitiksi.
  • Lähetä asiakaspalautus seuraavilla tiedoilla:
    625281
    Bella Bambina
    Nyyrikintie 14
    33540 Tampere

Vastaanotettuamme asiakaspalautuksen verkkomaksulla maksettujen tuotteiden kauppahinta hyvitetään tilisiirtona asiakaspalautuslomakkeella ilmoitetulle tilille max. 30 päivän kuluttua. Klarna-lasku tai -osamaksutilauksissa voit vähentää palutettavat tuotteet laskun loppusummasta ja maksaa loppuosan laskusta normaaliin tapaan. Palautuksen käsittelyssä poistamme Klarnan laskutusjärjestelmässä palauttamasi tuotteet alkuperäiseltä laskultasi. Mikäli palautat kaikki tuotteet, myös tilauksen postikulu hyvitetään.

Tuotteen vaihtaminen

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen, tee siitä uusi tilaus ja palauta sitten toinen tuote yllä olevan ohjeen mukaan. Emme neuvottele erilaisista vaihtotavoista. Uudesta tilauksesta veloitetaan normaali lähetyskulu.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Tavaran huolellisesta pakkaamisesta huolimatta posti- tai matkahuoltokuljetuksen yhteydessä paketit saattavat joskus vaurioitua. Siksi ostajan tulee jo pakettia noudettaessa tarkistaa sen kunto posti- tai matkahuoltovirkailijan läsnäollessa. Mikäli tuote/tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa, ota heti yhteyttä meihin sopiaksesi jatkotoimenpiteistä.